راهبردهای ملی بخش ارتباطات و رسانه سند مهندسی فرهنگی تصویب شد
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا به نقل از دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، یكصد و سیزدهمین جلسه شورای تخصصی مهندسی فرهنگی روز دوشنبه به ریاست 'محمدرضا مخبر دزفولی' در محل دبیرخانه این شورا تشكیل شد.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در تشریح مصوبات این جلسه گفت: در حوزه رسانه‌های مكتوب، دیداری، شنیداری و دیجیتالی مقرر شد برنامه استقرار نظام جامع و كارآمد رسانه‌ای طراحی و تدوین شود.

'محمد اسحاقی' افزود: همچنین درخصوص مقابله با جنگ نرم رسانه‌ای دشمن و تولید قدرت نرم برای مقابله با این تهاجم تصمیم گرفته شد، آرایش جبهه رسانه‌ای ملی و فراملی طراحی و استقرار پیدا كند تا در این آرایش، ظرفیت‌های ملی و فراملی برای مقابله با هجمه‌های رسانه‌ای افزایش یابد.

وی خاطرنشان كرد: در خصوص مطبوعات كشور مقرر شد برای ارتقا و افزایش تاثیرگذاری مطبوعات از نظر كیفی متناسب با اقتضائات راهبردی كشور و اهداف جمهوری اسلامی ایران راهبردهای ملی و اقداماتی با همكاری دستگاه‌ها مربوط مانند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات طراحی شود.

اسحاقی ادامه داد: محور بعدی مورد بحث، موضوع توانمندسازی نیروی انسانی مشغول در بخش رسانه بود و مقرر شد برای آموزش، تربیت و بكارگیری نیروهای متخصص و متعهد جهت رفع نیازهای رسانه‌ای داخل و خارج از كشور راهبردهای ملی مربوطه تدوین و تصویب شود.

وی ترسیم نقشه زیرساخت‌های فن‌آوری‌های نوین رسانه‌ای و گسترش كمی و كیفی نشریات بین‌المللی را از دیگر موضوعات طرح شده در این جلسه عنوان كرد.

فراهنگ**1055**1588





:: برچسب‌ها: پرندگان ,
:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: