خودباوری و خود اتكایی ملت ایران ثمره انقلاب اسلامی است
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرنگار ایرنا، آنان معتقدند: با وجود اینكه انقلاب اسلامی از بدو شكل گیری تاكنون مورد هجمه انواع دسیسه ها و تحریم های مختلف دشمنان و استكبار قرار گرفته، اما توانسته با حضور حماسی مردم در دفاع از نظام و انقلاب توطئه های دشمنان را برملا ساخته و به یك خودباوری و توانمندی در تمامی زمینه ها دست یافته و تهدید و تحریم ها را به فرصت تبدیل كند.

'علیرضا شاهمرادی'، از اساتید دانشگاه می گوید: 33سال از انقلاب اسلامی ایران سپری می شود و مردم ایران مصمم و استوارتر از پیش در تمامی صحنه ها حضور داشته و دارند.

وی افزود: یكی از دلایل دشمنی استكبار جهانی با انقلاب و جمهوری اسلامی ایران، مردمی بودن آن است كه پس از انقلاب توانستیم در تمامی زمینه ها پیشرفت و تحریم ها را به فرصت تبدیل كنیم.

امام جمعه مهاباد نیز گفت: امام راحل(ره) با تفكر استكبارستیزانه و رهبری درایتمندانه خود انقلاب اسلامی ایران را با حضور گسترده مردم به پیروزی رساندند.

ماموستا ملا 'قادر سهرابی' افزود: انقلاب اسلامی ایران به اعتراف همگان، تاثیرگذارترین انقلاب در خاورمیانه بوده و یكی از مردمی‌ترین انقلاب‌های تاریخ به شمار می رود.

وی اضافه كرد: انقلاب اسلامی ایران امروز با گذشت 33 سال از پیروزی آن منشاء تحولات عظیمی در جهان شده است.

'زیبا خوش مرام'، دانشجو نیز معتقد است: در دوران ستمشاهی، دولتمردان آمریكا برای تمامی امور كشور ایران تصمیم می گرفتند ولی با پیروزی انقلاب اسلامی ایران نه تنها به چپاول و غارتگری های بیگانگان خاتمه داده شد بلكه مردم ایران را به استقلال رساند.

وی، بزرگترین اقدام امام راحل (ره) را برگرداندن دین مبین اسلام به متن جامعه عنوان كرد و افزود: این دین جامع امروز الگوی تمامی كشورهای عربی و مسلمان شده است.

فرمانده قرارگاه لشكری امام سجاد(ع) و سپاه مهاباد می گوید: كشور در سایه پیروزی انقلاب اسلامی به پیشرفت های چشم گیری در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و سایر عرصه ها رسیده است.

سردار 'قربان پاشایی'، با بیان اینكه انقلاب اسلامی متعلق به تمام مردم ایران بوده و به قشرخاصی تعلق ندارد افزود: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از انقلاب جهانی پیامبر اسلام بوده و مسیر آن در 32 سال گذشته نیز با وجود تمام فشارهای دشمن و دولت های مستكبر، استمرار راه پیامبر اكرم (ص) بوده است.

'احمد رحیم زاده' از قشر بازاری نیز گفت: انقلاب اسلامی ایران حماسه ای بی همتا و نماد و مظهر اسلام گرایی در عصر حاضر است كه به رهبری امام خمینی(ره) و با اتحاد ملت به پیروزی رسید.

وی با بیان اینكه این انقلاب، ایران را از سلطه غرب خارج ساخت، افزود: انقلاب اسلامی یك نهضت و یك حركت بنیادین بود كه به رهبری امام خمینی(ره) و با همدلی و انسجام تمامی اقشار مردمی به پیروزی رسید و تاثیر شگرف خود را در منطقه و جهان برجای گذاشت.

فرماندار مهاباد هم گفت: انقلاب اسلامی ایران محبوب دل های مردم جهان شده و امروزه تمامی كشورهای اسلامی در عطش این انقلاب هستند.

'خضر كاك درویشی' اضافه كرد: انقلاب اسلامی ایران امروز به الگوی تمام انقلاب های جهان تبدیل شده و تمام مستضعفان دنیا چشم امید به این انقلاب دوخته اند.

وی صیانت و حفاظت از انقلاب و ارزش های اصیل آن را وظیفه همه آحاد ملت ایران دانست و افزود: همه ما باید پاسدار انقلاب اسلامی باشیم و از خون شهدا حراست كنیم.

'جاوید صلاحی' كارمند معتقد است: انقلاب اسلامی ایران به مرزهای جغرافیایی این كشور محدود نبوده و این یكی از مهمترین ویژگی های این انقلاب مردمی و اسلامی است.

وی افزود: تاثیر این انقلاب نه تنها بر سایر كشورهای منطقه، بلكه بر سراسر دنیا مشهود است به طوریكه قیام های اخیر مردم شمال آفریقا، كشورهای عربی و برخی كشورهای حاشیه خلیج فارس نتیجه انقلاب اسلامی ایران است.

584/645/245





:: برچسب‌ها: نیویورک شهرستان , برلین , تصویر ,
:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: